Bianca & Catalin

Bianca & Catalin Full Wedding story !
Consider ca sunt norocos cand am parte sa fotografiez nunti cu oameni precum Bianca si Catalin . Mai ales cand acestia imi sunt si prieteni ! Bia si Catalin , acum , impreuna au devenit un intreg , care se completeaza unul pe celalalt si cum se spune in basme, sa speram ca vor trai fericiti impreuna pana la adanci batraneti  ! O nunta frumoasa , cu multi tineri si oameni de calitate ! Peripetiile au fost si ele la nunta  ! Au inceput cu rochia miresei care s-a rupt de dimineta , pana la ploi ,care cat au incercat , nu au putut strica bunul mers al evenimentului ! Trebe sa precizez ca am avut cel mai relaxat mire din ultimii ani si o mireasa dintre cele mai frumoase !
Eu am fost un martorul nuntii lor cu responsabilitatea de a "scrie" momentele frumoase prin imagini si o amintire atat de importanta pentru ei ! Sper ca am reusit sa capturez imaginile necesare pentru a va putea relata si voua povestea lor si sa simtiti putin din emotiile traite de ei !
Nunta a avut loc la Restaurantul Viena din Brasov .

Fotograf Paul Petrut
WWW.PAULPETRUT.COM                                 
                                                             
                                                    
                                                                           Mirele






































                                                                          Mireasa
































































































































































FOTOGRAF PAUL PETRUT
WWW.PAULPETRUT.COM
FOTOGRAF DE NUNTA , FOTOGRAF PROFESIONIST DE NUNTA BRASOV , FOTOGRAF PROFESIONIST, FOTOGRAF BRASOV, NUNTI BRASOV , RESTAURANT VIENA , RESTAURANT DE NUNTI, FOTOGRAF DE NUNTA SIBIU ,FOTOGRAF DE NUNTA BUCURESTI


Comments

Popular Posts